Monday, November 6, 2017

තෙල් ගීය

====  ====

( සංගීත් විජේසූරිය ගේ මල් පෙරහැර යන්නා සේ ගීතයේ තාලයට ගායනා කරන්න )
================

තෙල් පෝලිමෙ කොනකින් මම හිදිමී
හයිබ්‍රිඩ් උන්ගේ කින්ඩි හිනා බලමී
ගැල් කරත්තෙ තිබුණානං හිතමී
ඇමතිගේ ඉඳන් ලොක්කො ඒකෙ බඳිමී...

කිව්වට වැඩක් නැතී
තාමත් තෙලුත් නැතී
පත්තර දෙකක් ගමී
රටකජු ගොටු ඔතමී
ලොක්කන්ගේ මව්ලට සෙත් පතමී...

ඕ ඕ... ඕ ඕ....

තෙල් පෝලිමෙ ඉස්කූටියෙ තනිවී
ඔබෙ නෙතු සඟලේ ඇති දුක මම විඳිමී
තෙල් ගහන්න ආවාදැයි අසමී
නෑ හැලප ගන්න ආවා කියා ඇසුනී...

හෝඕඕඕඕඕ......

තෙල් බව්සර් නාවට නෑ හදිසී
අපි වෙනුවෙන් නැව හැරවුන බව දනිමී
තෙල් පෝලිම තව හැදියන් සිතුනී
ඔබ ඉන්නවනං රෑ වෙනකන් හිඳිමී

ඒ සැප නිමක් නැතී තෙල් නැත කමක් නැතී
ඔබ හා සිනාසෙමී
පෝලිමෙ මම හිඳිමී
යහපාලනෙ එනකන් හෝ හිඳිමී..

ඕඕඕඕඕඕ...

දීපිකා මෙහෙ ආවා කියා සිතුනී
තෙල් බව්සරේට වැඩියෙන් පෙම් කරමී
පෝලිමෙ ඔබ ළතැවෙන බව විඳිමී
ඔබ කියනවනං සෙඩ් එක ගිනි තියමී...

හෝඕඕඕඕඕ....

ඔබ රවනා මුහුණ දිහා බලමී
පෙර හොර තෙල් දැමු එන්ජින් සිහි කරමී
ඉස්කූටිය හැරගිය බව දුටිමී
ඒකිට විතරක් තෙල් දෙන බව පෙනුනී.....

ඒ දුක නිමක් නැතී
එනමුදු කමක් නැතී
හරවන් ගෙදර යමී
ගවුමක් ඇඳන් එමී..
ඇඳන් එමී තෙල් ගහගෙන දුවමී...

ඕඕඕඕඕඕඕ....

හරවාගෙන තේ බොන්නට ආවා
ඉස්කූටිය එහි ඇති බව මම දුටුවා
ආ අයියාහ් තෙල් ගැහුවද ඇහුවා
උඹෙ ආච්චිගෙන් අහගනින් කියා ආවා...

ඕඕඕඕඕඕඔ....

තෙල් පෝලිමෙ කොනකින් මම හිදිමී.....

#අකලංකාරය
  - චමල් අකලංක පොල්වත්තගේ

2 comments:

  1. මෙය සත්‍ය අද්දැකීමක් ඇසුරෙන් ලිය උන එකක්ද:D

    ReplyDelete
  2. ������������������
    Na na

    ReplyDelete